//MINGHUL AHMAD


D'Owner


YOU KNOW ME , NOT MY STORY .
Heyy Guys!. Welcome to My Blog.
Do follow My Blog.

Tagboard


15 . 15 . 12 Tarikh yang tak akan miyull lupa :)
Sunday 16 December 2012 | 0 Comments

aw aw dah lama seyh tak update , dah ramai dah tanya miyull bila nak update blog , haha sorry guys . Miyull buzy sikit lah latelly ne . wuu wuu . . hm miyull nak cerita pasal apa pulak eh eh kali ne ? hm entah lah , banyak dah berlaku kebelakangan ne , banyak benda yang dh miyull hadapi , , hm kayh miyull dah tahu dah nak cerita pasal apa . . hm kayh miyull nak cerita pasal Capital S . Hm siapa dia ? haha hanya miyull and bestie miyull je tahu siapa . haha sorry , , hubungan kite orang ne complicated sikit so that why tak boleh bagitahu siapa nama dia , , sorry kayh kau orang , , nanti miyull dah boleh bagitahu . miyull akan bagitahu kau orang dahulu ? taw taw , eh tapi nak bagitahu macam mana ek ? hm miyull bagitahu kat fb atau twitter lah kayh geng .. wuu wuu

Hm aku first meet Capital S , hm 15 / 12 / 12 . Time tu ada gathering One Happy Family . Group kat fb lahh . . So tu first time aku jumpa dia , first first jumpa dia , aku terkaku jap , haha macam laka laka an ? haha tu semua sebab dia comell gile gile . aw aw melting jap . . haha lepas tu budak budak gath ajak pergi jalan jalan , hm lepas tu miyull cakap ah dengan dia jom ? *sambil hulur kan tangan miyull . . hm dia terus pegang tangan miyull , , sepanjang jalan pulak tu , huhu muka miyull memang merah first first haha , dah macam apa dah , hm lepas tu lepak kat food court jap , tunggu lah budak budak OHF . . hm dh lama skit smua dh smpai , hm kite orang pun gerak lah , , hm time tu aku jalan dengan dia, even time tu tengah gathering and aku pulak admin , tapi aku buat bodoh je , time tu mcm aku dengan dia je kat situ , orang lain dah tak kisah dah . . wuu wuu ayat dia , 

Hm sepanjan hari tuu kte org jalan je lah , hm macam macam miyull tahu pasal dia , tak berhenti berhenti miyull ktwe dgn dia, haha selamat tak pecah perut . haha apa lah , hm lepas tu kiteorang pergi tengok wayang cerita hobbit . Cerita pasal orang kerdil lah , haha memang best tapi sekejap sekejap kite orang tengok , hm yang lebih nyer bercakap je lebih , haha suara masing masing dah lah kuat an , orang sebelah asik pandang , tapi tapi kissah pulak kiteorang an , , hm lepas tengok wayang tuu kiteorg teruz gerak pergi segek . Jalan jalan sekejap kat situ and kite orang lepak lah satu tempat . Hm kat situ miyull bagitahu yang miyull suka dia , yang miyull kalau boleh nak dia jadi awek miyull , , hm tapi tapi dia bukan tak terima tapi dia dah ada pakwe , hm tu lah sebab nye miyull cakap hubungan kite orangg ne rumit . hm tapi dia cakap dia suka miyull jugak , hm yang lain miyull dah tak kisah dh yang penting dia suka and sayang miyull dah cukup lah . . hm lepas tu miyull hantar dia kat kakak dia, hm lepas tuu kiteorg terus balik , 

hm sayang ? saya dah janji an yang saya akan tunggu awak , hm and saya yakin janji itu akn saya tepati , hm sayang please dont leave me , cuz i fell so incomplete without u . . thanks kayh untuk semua kenangan itu . hm kbhai , i iloveyouuu :*