//MINGHUL AHMAD


D'Owner


YOU KNOW ME , NOT MY STORY .
Heyy Guys!. Welcome to My Blog.
Do follow My Blog.

Tagboard


untuk dia
Wednesday, 18 July 2012 | 0 Comments
hey . sory da lama tak post . 
dah berzaman kut aq rase . 
da mcam rumah hantu pon ada . . 

eh aku nak cita neyh .
neyh pasal kawan aku seorg neyh . 
mentang-II dia dah ada boyfie . 
aku dia tak nak layan . -,-'
tadi kat kantin tak pasal-II dia halau
aku . . k fine . . kau dah tak nak kawan
dengan aku kan . . g
sna . .
aku nak tengok smpai bila lah
hbgn ko tu kekal . . 
ne untuk dia kayh :

Eh awak . . napa neyh . 
gila eh ? ? 
tak pasal-II awak mara saya
sebab apa ? ? 
sebab pakwe awak ? ?
sebab pakwe awak . . awak tak nak kawan saya ? ?
ouka , , fne . . 
pergi lah sana dengan pakwe awak tu ! ! ! 

oh . . lupa plak saya . . 
kan ari tu awak kene tampar  .
kene tampar dengan boyz awak . .  
kene tampar pasal saya plak tu. . 
sory eh . . 
kalau bukan pasal saya yang call awak
sampai berjam-II tu . .
mesti awak tak kene tampar . . 

pergi lah sana . . .
dengan dia . . 
KAWAN KAN BOLEH TUKAR TUKAR 
PAKWE HANYA SATU . .
so pergi lah sana . . 
jangan kawan dengan saya lagi . .