//MINGHUL AHMAD


D'Owner


YOU KNOW ME , NOT MY STORY .
Heyy Guys!. Welcome to My Blog.
Do follow My Blog.

Tagboard


Fake ?
Wednesday 15 August 2012 | 0 Comments
BODOH an aku ? dengan perempuan pon boleh kene tipu 
ye aku tahu hubungan aku dengan dia fake , tp aku sayang 
dia , dia pun main beria lagi cakap syang kat aku . 
huh ! tapi makin lama aku rase makin dia berubah . 
aku fikir sebab aku , rupenya tak . 
dia berubah sebab dah ada lelaki lain . 
dia tukar nama twitter , nama fb dye jdi nama
lelaki itu . Itu aku tak kisah sangat , 
aku biar je , padahal dalam hati ini sumpah sakit gila . 
nak buat macam mana , kalau itu yang dia suka . 
tapi rupanya-2 , dia bukan ada lelaki lain sejak kiteorang 
couplez , tapi dia dah ada lelaki itu sejak sebelum kitaorang kapel lagi .
semalam waktu hubungan ini sudah goyah .
ada seorang lelaki . tiba-2 menyampuk . 
aku pun bukak lah twitter and fb lelaki itu .
tengok diaorang memang dah biase cakap I LOVE YOU-2 , I MISS YOU-2
pergh awak murah gila perasaan itu . macam boleh jual beli je . 
kayh aku dah tahu dah sapa lelaki lain tu , 
pergh sakit seyh hati , bila aku baca tweet-2 dia orang ,
post-2 dia orang . . . 
takpelah dah nasib aku memang selalu jadi macam ne . 
aku redha  . ceyh ayat . . :/

~awak thank's kayh , buat saya macam ne , tapi biarkan je saya.
saya tak nak gangu hubungan awak itu . saye mintak maaf sebab saya buang relay
sekarang boleh lah awak buat relay dengan dia . dia kan sayang awak , 
bagai , awak pun sama , so g lah sana couplez . . .~